gerunda@gerunda.lt Kalvarijos g. 7, Kaunas Butrimonių g. 5 7, Kaunas

Grąžinimas ir garantija

Grąžinimo ir garantinio aptarnavimo taisyklės – UAB Gerunda

Pirkimo atsisakymas per 14 dienų

Kiekvienas klientas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo atsisakyti pirkimo sutarties nesiaiškindamas priežasčių. Grąžinant prekę būtina ją pristatyti į bet kurią UAB Gerunda pardavimo vietą.

Pinigai už prekę bus grąžinti per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie atsisakymą gavimo dienos.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimo sąlygos

Norint grąžinti tinkamos kokybės prekę, būtina laikytis šių sąlygų:
• Prekė turi būti nenuvarginta naudotojo, be mechaninių ar estetinių pažeidimų.
• Turi būti išsaugota originali pakuotė su visais priedais, dokumentacija, vartotojo instrukcija ir garantiniu talonu (jei buvo pateikta).
• Privaloma pateikti pirkimą įrodantį dokumentą (čekį, sąskaitą faktūrą ir pan.).
• Už grąžinamos prekės visavertę komplektaciją atsakingas pirkėjas – nepilnos komplektacijos prekės nepriimamos.

Garantinis aptarnavimas

Garantinė priežiūra atliekama toje UAB Gerunda parduotuvėje, kur buvo įsigyta prekė, arba kitoje, jei susitarta individualiai.

Kiekvienai prekei galioja gamintojo nustatyta garantija, kurios trukmė ir sąlygos gali skirtis priklausomai nuo produkto ir gamintojo politikos. Šios sąlygos yra nurodytos prekės pakuotėje arba dokumentacijoje.

UAB Gerunda garantija jokiu būdu neapriboja pirkėjo teisių, kurias numato Lietuvos Respublikos įstatymai dėl netinkamos kokybės produktų.

Grąžinimas ir keitimas vykdomas pagal galiojančius LR teisės aktus.

Brokuotų ar nekomplektuotų prekių grąžinimas

Jei įsigyta prekė yra su defektu arba trūksta dalies komplektacijos, klientas turi teisę pateikti skundą pasirinktoje UAB Gerunda prekybos vietoje.

Skundo pateikimo reikalavimai:
• Reikia aiškiai nurodyti problemą – defektą arba trūkstamas dalis.
• Privaloma pateikti pirkimą įrodantį dokumentą (kvitą, sąskaitą ar kt.).
• Jei dokumentas nepateikiamas, skundas gali būti nagrinėjamas tik su pardavėjo sutikimu.

Galimi problemos sprendimo būdai:
• Sugedusios prekės keitimas į tinkamos kokybės analogišką prekę.
• Trūkstamų dalių pristatymas nekomplektinei prekei.
• Pinigų grąžinimas, jei kiti variantai netinka.

Skundai nagrinėjami per 14 kalendorinių dienų, atsakymas pateikiamas raštu.

0
Jūsų užsakymas
Jūsų užsakymas tuščiasGrįžti į parduotuvę